CZWARTEK 15.04.2021

Czas się przywitać piosenką „Hello, what’s yoyr name”

Hands up! (dziecko podnosi ręce do góry).
Hands down! (dziecko opuszcza ręce).
Look at the left! (dziecko wskazuje lewą ręką w lewą stronę).
Look at the right! (dziecko wskazuje prawą ręką w prawą stronę).
Clap your hands! Clap! Clap! Clap! (dziecko klaszcze w dłonie).
Tap your feet! Tap! Tap! Tap! (dziecko tupie nogami).
Turn around! ( dziecko obraca się wokół własnej osi).

Piosenka „How many fingers”

Gra „Znajdź parę”

https://learningapps.org/view2767901

WTOREK 13.04.2021

Przypomnienie piosenki pt.: „Hop Little Bunnies”

Zabawa z piosenką „Five little ducks”

Five little ducks went out one day
Over the hill and far away
Mother duck said,
„Quack, quack, quack, quack”
But only four little ducks came back
1, 2, 3, 4
Four little ducks went out one day
Over the hill and far away
Mother duck said,
„Quack, quack, quack, quack”
But only three little ducks came back
1, 2, 3
Three little ducks went out one day
Over the hill and far away
Mother duck said,
„Quack, quack, quack, quack”
But only two little ducks came back
1, 2
Two little ducks
went out one day
Over the hill and far away
Mother duck said,
„Quack, quack, quack, quack”
But only one little duck came back
1
One little duck went out one day
Over the hill and far away
Mother duck said,
„Quack, quack, quack, quack”
But none of the five little ducks came back
Sad mother duck went out one day
Over the hill and far away
Mother duck said,
„Quack, quack, quack, quack”
And all of five little ducks came back
Five little ducks went out to play
Over the hill and far away
Mother duck said, “
Quack, quack, quack, quack”
And all of the five little ducks came back!

A więc śpiewamy piosenkę z Katie naśladując jej gesty i ruchy:) Odtwarzamy piosenkę przynajmniej
dwukrotnie.
Po zabawie ruchowej z piosenką dziecko siada przy stoliczku i otrzymuje kartę pracy
.

Bravo! Super! Great!

BRAWO MARYSIU - Szkoła Podstawowa nr 50 im. Emilii Plater w Gdańsku

KARTY PRACY DO POBRANIA

PONIEDZIAŁEK 12.04.2021

JOBS- ZAWODY

Słowa związane z zawodami: 

*doctor,

*nurse,

*policeman,

*waiter,

*farmer,

*firefighter.

PIOSENKI DO PRZESŁUCHANIA:

Czytamy słowo oraz łączymy z odpowiednim obrazkiem. Każde słowo łączymy innym kolorem.

CZWARTEK 08.04.2021

Maisy Mouse „Farm”

Let’s color

Farm animals games

https://puzzlefactory.pl/pl/puzzle/graj/zwierzeta/216922-farm-animals-16-pieces

WTOREK 06.04.2021

Propozycje gier i zabaw do przeprowadzenia w domu:

Which one is missing? – rozkładamy karty obrazkowe przedstawiające zwierzęta na dywanie. Dzieci zamykają oczy. Rodzic: close you eyes. Abracadabra, abracadabra, one, two, three.. open your eyes. Which one is missing? Zadaniem dzieci jest odgadniecie jakiego obrazka brakuje, co zniknęło.

Magic eye – rozkładamy karty obrazkowe na dywanie. Nazywamy wszystkie zwierzątka po kolei. Następnie odwracamy do dołu jedną kartę i ponownie nazywamy wszystkie zwierzątka razem z tą zasłoniętą. Potem znowu odwracamy drugą kartę i znowu nazywamy wszystkie karty razem z dwoma odwróconymi. Potem odwracamy trzecią, czwartą, itd. Dzieci próbują zapamiętać wszystkie odwrócone obrazki.

Simon says” – Rodzic podaje komendy poprzedzone słowami „Simon says…”, wykonując jednocześnie podaną komendę: Show me a duck, Show me a horse, itd.(Pokaż mi kaczkę, pokaż mi konia itd.) Dziecko wykonuje komendę tylko jeżeli jest ona poprzedzona słowami „Simon says…”.

What’s this? Rodzic podaje nazwę zwierzątka i przedstawia obrazek. Zadaje pytanie np. Is is a dog? Is it a cat? (To jest pies/ To jest kot?)Odpowiedzi: No it isn’t. / Yes it is. (Nie, to nie jest/ Tak to jest).

Farm animals flashcards:

Piosenki do przesłuchania:

English songs about farm animals:

Old MacDonald had a farm. E-I-E-I-O. And on that farm he had a pig. E-I-E-I-O. With an oink oink here. And an oink oink there. Here an oink. There an oink. Everywhere an oink oink. Old MacDonald had a farm. E-I-E-I-O.

Old MacDonald had a farm. E-I-E-I-O. And on that farm he had a duck. E-I-E-I-O. With a quack quack here. And a quack quack there. And an oink oink here. And an oink oink there. Old MacDonald had a farm. E-I-E-I-O.

Old MacDonald had a farm. E-I-E-I-O. And on that farm he had a horse. E-I-E-I-O. With a neigh neigh here. And a neigh neigh there. And a quack quack here. And a quack quack there. And an oink oink here. And an oink oink there. Old MacDonald had a farm. E-I-E-I-O.

Old MacDonald had a farm. E-I-E-I-O. And on that farm he had a sheep. E-I-E-I-O. With a baaa baaa here. And a baaa baaa there. And a neigh neigh here. And a neigh neigh there. And a quack quack here. And a quack quack there. And an oink oink here. And an oink oink there. Old MacDonald had a farm. E-I-E-I-O.

Old MacDonald had a farm. E-I-E-I-O. And on that farm he had a cow. E-I-E-I-O. With a moo moo here. And a moo moo there. And a baaa baaa here. And a baaa baaa there. And a neigh neigh here. And a neigh neigh there. And a quack quack here. And a quack quack there. And an oink oink here. And an oink oink there. Old MacDonald had a farm. E-I-E-I-O.

Old MacDonald had a farm. E-I-E-I-O. And on that farm he had a turkey. E-I-E-I-O. With a gobble-gobble here, And a gobble-gobble there, And a moo moo here. And a moo moo there. And a baaa baaa here. And a baaa baaa there. And a neigh neigh here. And a neigh neigh there. And a quack quack here. And a quack quack there. And an oink oink here. And an oink oink there. Old MacDonald had a farm. E-I-E-I-O. E-I-E-I-O.

Pomysł na zabawę:

https://www.learningchocolate.com/content/farm-animals-0?fbclid=IwAR2HYl3Ke3XI19V99XS4VuVFB6NNQt3rqIssMX-ZE4gVBO4x32dhYLljJhg

Co zrobić: wysłuchaj nazw zwierząt poprzez klikanie na symbol głośnika znajdującego się przy każdym obrazku
-po zapoznaniu się ze wszystkimi słowami czas na sprawdzenie ile udało Ci się zapamiętać, w tym celu pomocny będzie przycisk Match Up
-po dopasowaniu wszystkich obrazków i dźwięków możesz sprawdzić ile z nich udało Ci się odpowiednio dopasować, w tym pomocny będzie przyscisk Check Answers
-jeśli potrafisz już czytać możesz spróbować wyzwań Match Up 1 i Match Up 2
Do dzieła! 

Miłej zabawy!

CZWARTEK 01.04.2021

Zabawa „Roll an Easter Bunny”

Przygotuj: kartkę papieru, mazak lub ołówek, kostkę do gry

Części ciała zajączka wielkanocnego:

Powtórzcie piosenkę:

10 EASTER BUNNIES SONG LYRICS FOR CHILDREN

1 little, 2 little, 3 easter bunnies, 4 little, 5 little, 6 easter bunnies 7 little, 8 little 9 little 10 easter bunnies hopping all around!

hop hop hop STOP! hop hop hop STOP! hop hop hop STOP! hop hop STOP!

1 little, 2 little, 3 easter bunnies, 4 little, 5 little, 6 easter bunnies 7 little, 8 little 9 little 10 easter bunnies running all around!

run run run STOP! run run run STOP! run run run STOP! run run STOP!

1 little, 2 little, 3 easter bunnies, 4 little, 5 little, 6 easter bunnies 7 little, 8 little 9 little 10 easter bunnies walking all around!

walk walk walk STOP! walk walk walk STOP! walk walk walk STOP! walk walk STOP!

1 little, 2 little, 3 easter bunnies, 4 little, 5 little, 6 easter bunnies 7 little, 8 little 9 little 10 easter bunnies skipping all around!

skip skip skip STOP! skip skip skip STOP! skip skip skip STOP! skip skip STOP

Zapraszam do zabawy, świąteczne memory:

https://www.improvememory.org/brain-games/memory-games/easter-memory/

Pepa Pig- Easter Bunny

PONIEDZIAŁEK 29.03.2021

WTOREK 30.03.2021

 

 

************************************************************************************************************************PREZENTACJA EASTER

Prezentacja_Easter-3

*****************************************************************************************************************************

SONG: Ten Bunnies Counnting Song 1-10

SONG: Let’s sing: The Way The Bunny Song

Pomysł na zabawę:

https://www.learningchocolate.com/content/easter

Co zrobić: wysłuchaj nazw obrazków poprzez klikanie na symbol głośnika znajdującego się przy każdym obrazku
-po zapoznaniu się ze wszystkimi słowami czas na sprawdzenie ile udało Ci się zapamiętać, w tym celu pomocny będzie przycisk Match Up
-po dopasowaniu wszystkich obrazków i dźwięków możesz sprawdzić ile z nich udało Ci się odpowiednio dopasować, w tym pomocny będzie przyscisk Check Answers -jeśli potrafisz już czytać możesz spróbować wyzwań Match Up 1 i Match Up 2
Do dzieła! 🙂

Na zakończenie zapraszam Was do obejrzenia bajki „Maisy Mouse- Eggs”

 

************************************************************************************************************************************************************************************************

FOOD- JEDZENIE

 

ARE YOU HUNGRY? YES, I AM!

Are you hungry? Yes, I am.

Are you hungry? Yes, I am.

Mmm…a banana!

Yum, yum, yum, yum, yum, yum, yum, yum, yum!

Are you hungry? Yes, I am.

Are you hungry? Yes, I am.

Mmm…an apple!

Yum, yum, yum, yum, yum, yum, yum, yum, yum!

Are you hungry? Yes, I am.

Are you hungry? Yes, I am.

Mmm…grapes!

Yum, yum, yum, yum, yum, yum, yum, yum, yum!

Are you hungry? Yes, I am.

Are you hungry? Yes, I am.

Mmm…watermelon!

Yum, yum, yum, yum, yum, yum, yum, yum, yum!

I’m full!

 

Zapraszam do zabawy

 

 
 

FOOD- JEDZENIE

Do dzisiejszej aktywności przygotuj:

*ciastolinę,

*kartę pracy, jeżeli nie masz drukarki w domu, poproś rodzica o pomoc w narysowaniu 

Na czym polega zabawa:

1.

2. What is under the playdoh?

3.  What is under the playdoh?

4.  What is under the playdoh?

Czy udało Wam się odgadnąć wszystkie poznane słowa?

POWODZENIA!

 

POSŁUCHAJ JESZCZE RAZ PIOSENKI I SPRÓBUJ ZAŚPIEWAĆ:

Do You Like Broccoli Ice Cream? Super Simple Songs

 

Do you like broccoli?
Yes, I do. Yes, I do.
Do you like ice cream?
Yes, I do. Yes, I do.
Do you like broccoli ice cream?
No, I don’t. Yucky!

Do you like donuts?
Yes, I do. Yes, I do.
Do you like juice?
Yes, I do. Yes, I do.
Do you like donut juice?
No, I don’t. Yucky!

Do you like popcorn?
Yes, I do. Yes, I do.
Do you like pizza?
Yes, I do. Yes, I do.
Do you like popcorn pizza?
No, I don’t. Yucky!

Do you like bananas?
Yes, I do. Yes, I do.
Do you like soup?
Yes, I do. Yes, I do.
Do you like banana soup?
No, I don’t. Yuck

 

 

 

 

FOOD- JEDZENIE

 

 

 

 

Do you like broccoli ice cream?- sing alone with Tobee

 

Do You Like Broccoli Ice Cream? Super Simple Songs

Do you like broccoli?
Yes, I do. Yes, I do.
Do you like ice cream?
Yes, I do. Yes, I do.
Do you like broccoli ice cream?
No, I don’t. Yucky!

Do you like donuts?
Yes, I do. Yes, I do.
Do you like juice?
Yes, I do. Yes, I do.
Do you like donut juice?
No, I don’t. Yucky!

Do you like popcorn?
Yes, I do. Yes, I do.
Do you like pizza?
Yes, I do. Yes, I do.
Do you like popcorn pizza?
No, I don’t. Yucky!

Do you like bananas?
Yes, I do. Yes, I do.
Do you like soup?
Yes, I do. Yes, I do.
Do you like banana soup?
No, I don’t. Yuck

 

Uzupełnij: