ŚPIOSZKI- 3 LATKI- PRACA ZDALNA
579 wizytWitamy serdecznie Grupę Śpioszków!!!
Bardzo za wami tęsknimy i mamy nadzieję, że szybko się zobaczymy!!!
ZAPRASZAMY DO WSPÓLNEJ ZABAWY!!!

PONIEDZIAŁEK 02.11.2020r.
Aktywność językowa
https://view.genial.ly/5f9f11432446ef0d16840533/interactive-image-trzy-swinki
***********************************************************************
PIĄTEK 30.10.2020r.
Aktywność Plastyczna
Zapraszam do prezentacji
https://view.genial.ly/5f9b31f9f809381219e19f58/interactive-image-jesien-u-nas
CZWARTEK 29.10.2020R.
AKTYWNOŚĆ PRZYRODNICZA
Zadanie 1.
Naśladowanie odgłosów padającego deszczu:
Mżawka – wykonuje szybkie ruchy palcami w powietrzu
Kapuśniaczek – drobniutki deszcz – szybkie uderzenia palcami o podłogę
Ulewa – stukanie kantem dłoni o podłogę.
Zadanie 2.
Obejrzyj. Skąd się bierze deszcz?
https://www.youtube.com/watch?v=rvTLwn27mE4
Zadanie 3.
Wskaż proszę, co zakładamy i bierzemy ze sobą przed wyjściem na dwór, gdy pada deszcz ?
https://drive.google.com/file/d/1lJfmGLabovfcNkBjOOqWDnKRoh4SMrUV/view?usp=sharing
Zadanie 4.
Idziemy na spacer do parku, ćwiczymy samodzielne ubieranie się. Zbieramy kolorowe liście, robimy piękny bukiet i spędzamy miło razem czas. 😉
************************************************************************
ŚRODA 28.10.2020r.
AKTYWNOŚĆ MUZYCZNA
https://view.genial.ly/5f986ba5f1f0690cf1e7a7c9/interactive-image-interactive-image
AKTYWNOŚĆ MATEMATYCZNA
wtorek 27.10.2020
Zapraszamy dzieci do wspólnej zabawy.
Zadanie 1.
Przypomnienie zabawy paluszkowej „Deszczyk pada”. Dzieci już ją doskonale znają ;-).
Deszczyk pada, deszczyk pada (stukamy palcami o podłogę)
parasolka się rozkłada.(tworzenie parasolki z palca wskazującego i dłoni)
Chmurki małe się spotkały (kreślenie w powietrzu chmurek)
i cichutko rozmawiały (naśladowanie dłońmi rozmowy)
Deszczyk pada, mały, wielki, (naśladowanie palcami padający deszcz)
a w kałuże zamienia kropelki. (kreślenie na podłodze kałuży)
Zadanie 2.
Co do siebie pasuje ?
Poniżej znajduje się karta pracy. Jeśli ktoś ma możliwość wydrukowania, to drukujemy. Jeśli nie. Dziecko wykonuje zadanie razem z rodzicem przed monitorem.
Dziecko łączy pasujące do siebie przedmioty kreską na wydrukowanej karcie. Jeśli przed monitorem, łączy palcem.
https://drive.google.com/file/d/10j4CK2rFviDTsB7IltVxf7er-C7laWqR/view?usp=sharing
MIŁEJ ZABAWY 😉
ZABAWY POPOŁUDNIOWE OD 27.10 – 02.11.2020
Poniżej propozycje zabaw popołudniowych na „dziecięcą nudę :-)”
- Układanie ulubionych klocków np. kto pierwszy zrobi wieżę z 4 elementów.
- Układanie wybranych przez dziecko puzzli.
- Słuchanie audiobooków podczas poobiedniego odpoczynku:
http://audio-bajki.pl/bajki-nowoczesne/item/138-wiewiorka-i-pan-dzieciol
http://audio-bajki.pl/maly-swiat/item/203-stonoga-czyta-olga-pastuszka
http://audio-bajki.pl/maly-swiat/item/198-sklep-u-niedzwiedzia-czyta-jaroslaw-boberek
- Wspólne czytanie bajeczek, oglądanie książeczek.
- Utrwalenie kolorów podstawowych; Kto pierwszy znajdzie w domu kolor… (czerwony, zielony, czerwony, niebieski, żółty).
- Słuchamy ulubionych piosenek dla dzieci.