Witamy serdecznie Grupę Śpioszków!!!

Bardzo za wami tęsknimy i mamy nadzieję, że szybko się zobaczymy!!!

ZAPRASZAMY DO WSPÓLNEJ ZABAWY!!!

 







PONIEDZIAŁEK 02.11.2020r.

Aktywność językowa

https://view.genial.ly/5f9f11432446ef0d16840533/interactive-image-trzy-swinki

***********************************************************************

PIĄTEK 30.10.2020r.

Aktywność Plastyczna

Zapraszam do prezentacji

https://view.genial.ly/5f9b31f9f809381219e19f58/interactive-image-jesien-u-nas

CZWARTEK 29.10.2020R.

AKTYWNOŚĆ PRZYRODNICZA

Zadanie 1.

Naśladowanie odgłosów padającego deszczu:

Mżawka – wykonuje szybkie ruchy palcami w powietrzu

Kapuśniaczek drobniutki deszcz – szybkie uderzenia palcami o podłogę

Ulewa – stukanie kantem dłoni o podłogę.

Zadanie 2.

Obejrzyj. Skąd się bierze deszcz?

 

Zadanie 3.

Wskaż proszę, co zakładamy i bierzemy ze sobą przed wyjściem na dwór, gdy pada deszcz ?

https://drive.google.com/file/d/1lJfmGLabovfcNkBjOOqWDnKRoh4SMrUV/view?usp=sharing

Zadanie 4.

Idziemy na spacer do parku,  ćwiczymy samodzielne ubieranie się. Zbieramy kolorowe liście, robimy piękny bukiet i spędzamy miło razem czas. 😉

************************************************************************

ŚRODA 28.10.2020r.

AKTYWNOŚĆ MUZYCZNA

https://view.genial.ly/5f986ba5f1f0690cf1e7a7c9/interactive-image-interactive-image

AKTYWNOŚĆ MATEMATYCZNA

wtorek 27.10.2020

Zapraszamy dzieci do wspólnej zabawy.

Zadanie 1.

 Przypomnienie zabawy paluszkowej „Deszczyk pada”. Dzieci już ją doskonale znają ;-).

 

Deszczyk pada, deszczyk pada (stukamy palcami o podłogę)
parasolka się rozkłada.(tworzenie parasolki z palca wskazującego i dłoni)
Chmurki małe się spotkały (kreślenie w powietrzu chmurek)
i cichutko rozmawiały (naśladowanie dłońmi rozmowy)
Deszczyk pada, mały, wielki, (naśladowanie palcami padający deszcz)
a w kałuże zamienia kropelki. (kreślenie na podłodze kałuży)

 

Zadanie 2.

Co do siebie pasuje ?

Poniżej znajduje się karta pracy. Jeśli ktoś ma możliwość wydrukowania, to drukujemy. Jeśli nie. Dziecko wykonuje zadanie razem z rodzicem przed monitorem.

Dziecko łączy pasujące do siebie przedmioty kreską na wydrukowanej karcie.  Jeśli przed monitorem, łączy palcem.

https://drive.google.com/file/d/10j4CK2rFviDTsB7IltVxf7er-C7laWqR/view?usp=sharing

 

MIŁEJ ZABAWY 😉

 

ZABAWY POPOŁUDNIOWE OD 27.10 – 02.11.2020

Poniżej propozycje zabaw popołudniowych na „dziecięcą nudę :-)”

  1. Układanie ulubionych klocków np. kto pierwszy zrobi wieżę z 4 elementów.
  2. Układanie wybranych przez dziecko puzzli.
  3. Słuchanie audiobooków podczas poobiedniego odpoczynku:

http://audio-bajki.pl/bajki-nowoczesne/item/138-wiewiorka-i-pan-dzieciol

http://audio-bajki.pl/maly-swiat/item/203-stonoga-czyta-olga-pastuszka

http://audio-bajki.pl/maly-swiat/item/198-sklep-u-niedzwiedzia-czyta-jaroslaw-boberek

  1. Wspólne czytanie bajeczek, oglądanie książeczek.
  2. Utrwalenie kolorów podstawowych; Kto pierwszy znajdzie w domu kolor… (czerwony, zielony, czerwony, niebieski, żółty).
  3. Słuchamy ulubionych piosenek dla dzieci.