MY FAMILY- GRA INTERAKTYWNA

Co zrobić: wysłuchaj nazw członków rodziny poprzez klikanie na symbol głośnika znajdującego się przy każdym obrazku
-po zapoznaniu się ze wszystkimi słowami czas na sprawdzenie ile udało Ci się zapamiętać, w tym celu pomocny będzie przycisk Match Up
-po dopasowaniu wszystkich obrazków i dźwięków możesz sprawdzić ile z nich udało Ci się odpowiednio dopasować, w tym pomocny będzie przyscisk Check Answers
-jeśli potrafisz już czytać możesz spróbować wyzwań Match Up 1 i Match Up 2
Do dzieła! 🙂

https://www.learningchocolate.com/content/my-family-3

FAMILY- RODZINA

MAMA

TATA

SIOSTRA

BRAT

DZIECKO

BABCIA

DZIADEK

PIOSENKI DO OSŁUCHANIA

Daddy finger, daddy’s finger, where are you?

Here I am, here I am How do you do?

Mommy finger, mommy’s finger, where are you?

Here I am, here I am How do you do?

Brother finger, brother’s finger, where are you?

Here I am, here I am How do you do?

Sister finger, sister’s finger, where are you?

Here I am, here I am How do you do?

Baby finger, baby finger, where are you?

 

Baby Shark

Baby Shark
Doo doo, doo doo doo doo
Baby Shark
Doo doo, doo doo doo doo
Baby Shark
Doo doo, doo doo doo doo
Baby Shark
Mommy Shark
Doo doo, doo doo doo doo
Mommy Shark
Doo doo, doo doo doo doo
Mommy Shark
Doo doo, doo doo doo doo
Mommy Shark
Daddy Shark
Doo doo, doo doo doo doo
Daddy Shark
Doo doo, doo doo doo doo
Daddy Shark
Doo doo, doo doo doo doo
Daddy Shark
Grandma Shark
Doo doo, doo doo doo doo
Grandma Shark
Doo doo, doo doo doo doo
Grandma Shark
Doo doo, doo doo doo doo
Grandma Shark
Grandpa Shark
Doo doo, doo doo doo doo
Grandpa Shark
Doo doo, doo doo doo doo
Grandpa Shark
Doo doo, doo doo doo doo
Grandpa Shark
Let’s go hunt
Doo doo, doo doo doo doo
Let’s go hunt
Doo doo, doo doo doo doo
Let’s go hunt
Doo doo, doo doo doo doo
Let’s go hunt
Run away
Doo doo, doo doo doo doo…

************************************************************************

Kolory- colours vocabulary

ZABAWY Z KOLORAMI

Do zabawy potrzebujesz:

  • mazaki,
  • ręcznik papierowy,
  • talerzyk,
  • woda

Przebieg zabawy:

Na połowie ręcznika papierowego rysujemy wszystko co nam przyjdzie do głowy związane z kolorami: mogą być owoce. Papier składamy na pół i odkładamy na bok. Tworzymy kolejne dzieła sztuki. Kiedy skończymy, nalewamy do talerzyka wodę. Wrzucamy złożony papier i obserwujemy co się stało. Możemy zgadywać z dzieckiem” co teraz się pokaże?” zachęcając dziecko do wypowiedzi.

Pytamy: What colour is it?

RED

YELLOW

PURPLE

ORANGE

GREEN

Miłej zabawy! 🙂

QUIZ COLOURS

ZABAWA Z KOLORAMI:

https://www.learningchocolate.com/content/colors-0

https://www.learningchocolate.com/content/basic-colors

PIOSENKA O KOLORACH:

PIOSENKA „WHAT COLOR IS IT”?
„RED, YELLOW, GREEN, BLUE”

COLOURS

What colour is this flower? PINK

What colour is this flower? RED

What color is this flower? OGRANGE

What colour is this flower? PURPLE

What colour is this flower? YELLOW

What colour is this flower? BLUE

Piosenka do osłuchania:

Sing a song of flowers, flowers all around

Flowers that are growing, growing in the ground

Flowers of every color, they look so pretty too!

Red and pink and orange and yellow

Blue and purple too! x2

Zabawa muzyczno- ruchowa

Poszukaj w domu przedmiotów, które są w kolorze, o którym mowa w piosence. Do dzieła!

MAISY MOUSE- COLOURS


************************************************************************

JOBS- ZAWODY

Słowa związane z zawodami: doctor, nurse, policeman, waiter, farmer, firefighter.

PIOSENKI DO PRZESŁUCHANIA:

Czytamy słowo oraz łączymy z odpowiednim obrazkiem. Każde słowo łączymy innym kolorem.

Materiały pochodzą ze strony: https://easyenglishland.wordpress.com.

EASTER VOCABULARY

https://drive.google.com/file/d/1nEQR2LlvXb9-Jv8PqNOQNxC7s2AabxJe/view?fbclid=IwAR2Zfu6isqlhh0UbVvwCO8DWpz8-tgpLc9JGmCfjO6E4WmOh5Okn3JASJy4

Pomysł na zabawę:

https://www.learningchocolate.com/content/easter

Co zrobić: wysłuchaj nazw obrazków poprzez klikanie na symbol głośnika znajdującego się przy każdym obrazku
-po zapoznaniu się ze wszystkimi słowami czas na sprawdzenie ile udało Ci się zapamiętać, w tym celu pomocny będzie przycisk Match Up
-po dopasowaniu wszystkich obrazków i dźwięków możesz sprawdzić ile z nich udało Ci się odpowiednio dopasować, w tym pomocny będzie przyscisk Check Answers -jeśli potrafisz już czytać możesz spróbować wyzwań Match Up 1 i Match Up 2
Do dzieła! 🙂

************************************************************************

Maisy Mouse- Eggs

Let’s sing: The Way The Bunny Song

Ten Bunnies Counnting Song 1-10

************************************************************************

************************************************************************

Dzisiaj propozycje nowych zabaw językowych dla dzieci:

SPRING- WIOSNA

Zabawa „What is green”

https://drive.google.com/file/d/0B02XbDg_ElTHbDFZZFZCZl9Ta1E/view

PIOSENKI DO PRZESŁUCHANIA:

*

*

Dzisiaj propozycje nowych zabaw językowych dla dzieci:

Gra „Roll a cat with a hat”

Do gry potrzebne będą: kostka do gry, kartka papieru i ołówek/ kredka/ mazak. Zasady gry: rzucamy kostką do gry, sprawdzamy liczbę wyrzuconych oczek i rysujemy to co przyporządkowane jest danej liczbie, np. 3 rysujemy oczy. Jeżeli wyrzucimy liczbę oczek, która jest już narysowana, tracimy kolejkę. Gra trwa dopóki narysujmy wszystkie elementy kota w kapeluszu. Udanej zabawy:)

https://docs.google.com/document/d/1RUD3tZKBoM97_5bHqovFJa-FoFKmV96IXy44RM43784/edit?usp=sharing

Propozycje gier i zabaw do przeprowadzenia w domu:

Which one is missing? – rozkładamy karty obrazkowe przedstawiające zwierzęta na dywanie. Dzieci zamykają oczy. Rodzic: close you eyes. Abracadabra, abracadabra, one, two, three.. open your eyes. Which one is missing? Zadaniem dzieci jest odgadniecie jakiego obrazka brakuje, co zniknęło.

Magic eye – rozkładamy karty obrazkowe na dywanie. Nazywamy wszystkie zwierzątka po kolei. Następnie odwracamy do dołu jedną kartę i ponownie nazywamy wszystkie zwierzątka razem z tą zasłoniętą. Potem znowu odwracamy drugą kartę i znowu nazywamy wszystkie karty razem z dwoma odwróconymi. Potem odwracamy trzecią, czwartą, itd. Dzieci próbują zapamiętać wszystkie odwrócone obrazki.

Simon says” – Rodzic podaje komendy poprzedzone słowami „Simon says…”, wykonując jednocześnie podaną komendę: Show me a duck, Show me a horse, itd.(Pokaż mi kaczkę, pokaż mi konia itd.) Dziecko wykonuje komendę tylko jeżeli jest ona poprzedzona słowami „Simon says…”.

What’s this? Rodzic podaje nazwę zwierzątka i przedstawia obrazek. Zadaje pytanie np. Is is a dog? Is it a cat? (To jest pies/ To jest kot?)Odpowiedzi: No it isn’t. / Yes it is. (Nie, to nie jest/ Tak to jest).

Farm animals flashcards:

Piosenki do przesłuchania:

English songs about farm animals:

Pomysł na zabawę:

https://www.learningchocolate.com/content/farm-animals-0?fbclid=IwAR2HYl3Ke3XI19V99XS4VuVFB6NNQt3rqIssMX-ZE4gVBO4x32dhYLljJhg

Co zrobić: wysłuchaj nazw zwierząt poprzez klikanie na symbol głośnika znajdującego się przy każdym obrazku
-po zapoznaniu się ze wszystkimi słowami czas na sprawdzenie ile udało Ci się zapamiętać, w tym celu pomocny będzie przycisk Match Up
-po dopasowaniu wszystkich obrazków i dźwięków możesz sprawdzić ile z nich udało Ci się odpowiednio dopasować, w tym pomocny będzie przyscisk Check Answers
-jeśli potrafisz już czytać możesz spróbować wyzwań Match Up 1 i Match Up 2
Do dzieła! 🙂

Miłej zabawy!

Materiały pochodzą ze strony intrentowej: