Proponowany jadłospis planowany jest dekadowo na 10 dni.

Zachęcamy rodziców do nadsyłania na adres Intendenta j.czochra@pm2kg.pl propozycji ciekawych potraw, które chętnie znajdą się również wśród przedszkolnych potraw.

Pamiętać jednak należy, aby proponowane dania dla dzieci były zdrowe i smaczne.

Dziękujemy i życzymy naszym dzieciom Smacznego!

 

Wymagania dotyczące jadłospisów przedszkolnych


 

PONIEDZIAŁEK:03.09.2018

ŚNIADANIE: KAWA NA MLEKU-200ML, PIECZYWO MIESZANE-50G, MASŁO-12G, PASTA Z TUŃCZYKA I JAJKA -25G,SZCZYPIOREK-2G, PAPRYKA-20G, HERBATA OWOCOWA-ALERGIA(1.3.6)

II ŚNIADANIE: KISIEL ŚLIWKOWO-MALINOWY( WYRÓB WŁASNY)-150G, KANAPKA Z POMIDOREM I SZYNKĄ GOTOWANĄ-1SZT-25+20G, NAPÓJ Z MULTIWITAMINY-150ML.(1.6)

OBIAD: ZUPA KALAFIOROWA Z NATKĄ ZABIELANA-250ML,MAKARON Z TWAROGIEM-200G, MUS  JOGURTOWY Z  BORÓWKĄ-50G,SURÓWKA Z MARCHEWKI I GRUSZKI ZE SŁONECZNIKIEM-100G, BANAN-80G, KOMPOT Z JABŁEK Z MIODEM-150ML(1.2.6.8)

Energia: 1184kcal                   Białko:43,3g                       Tłuszcz:37,2g                  Węglowodany:189,3g

WTOREK : 04.09.2018

ŚNADANIE: GWIAZDKI CYNAMONOWE NA MLEKU-200+15G, POSYPKA Z NASION JAGODY GOJI-1,5G, SER ZÓŁTY-20G, SZCZYPIOREK-2G, OGÓREK KISZONY-20G, PIECZYWO MIESZANE-50G, MASŁO-12G,HERBATKA ROOIBOS-150ML.(1.2.6)

II SNIADANIE:BUDYŃ NA MLEKU WANILIOWY( WYRÓB WŁASNY)-150G, OWOCE:  KIWI, GRUSZKA( MIX Z JOGURTEM NATURALNYM)-70G, CIASTECZKO BEZCUKROWE-10G, WODA Z POMARAŃCZĄ I MIODEM-150ML. MARCHEWKA DO CHRUPANIA-20G( 1.2.6)

OBIAD:  ZUPA Z SOCZEWICY CZERWONEJ Z WARZYWAMI I POMIDORAMI-250ML, KASZA GRYCZANA-150G, GULASZ Z INDYKA Z WARZYWAMI( MARCHEW, POR,CUKINIA, BAKŁAN, SELER)-50+60G, SURÓWKA Z BURACZKÓW Z JABŁKIEM-100G, SOK Z CZARNEJ PORZECZKI-120ML.(1.8)

Energia: 1084kcal                   Białko:43g                       Tłuszcz:35,1g                  Węglowodany:165,4g

ŚRODA:05.09.2018

ŚNIADANIE: PASTA Z KURCZAKA WĘDZONEGO Z  NATKĄ PIETRUSZKI-25G, PIECZYWO MIESZANE-50G, KAWA ANATOL NA MLEKU-150ML, BAGIETKA-20G, MASŁO-12G, MUS OWOCOWY( WYRÓB WŁASNY)-10G,RZODKIEWKA -20G(1.3.6.)

II SNIADANIE: PLACKI NA MAŚLANCE Z JABŁKIEM I BAKALIAMI(RODZYNKI, MORELA, ŚLIWKA)-2SZT, POLEWA  JOGURTOWO-BORÓWKOWA-35G, BUKIET WARZYW GOTOWANY Z MASŁEM-50G+4g, HERBATKA Z CYTRYNĄ-150ML.(1.2.6)

OBIAD: ZUPA KOPERKOWA Z RYŻEM ZABIELANA-250ML, ZIEMNIAKI-140G, PULPET Z PIERSI-60g, SOS POMIDOROWY Z BAZYLIĄ-50G, SURÓWKA Z CZERWONEJ KAPUSTY GOTOWANA-50G, MARCHEWKA TARTA-50G, KOMPOT Z MIESZANKI OWOCOWEJ Z MIODEM-150ML.(2.6.8)

Energia: 1075kcal                   Białko:41g                       Tłuszcz:37,9g                  Węglowodany:159,9g

CZWARTEK: 06.09.2018

ŚNIADANIE:PŁATKI OWSIANE NA MLEKU Z ŻURAWINĄ-150+3G, ML, BUŁKA WIELOZIARNISTA Z FILETEM Z INDYKA-1/2+20G, SAŁATA LODOWA-2G, POMIDOR-25G, SZCZYPIOREK-2G, BAGIETKA-20G, MASŁO-12G,MUS OWOCOWY( WYRÓB WŁASNY)-10G, HERBATKA OWOCOWA-150ML(1.2.6.9)

II ŚNIADANIE: KAKAO-150ML, CIASTO DROŻDZOWE Z OWOCAMI-50G, KALAREPKA TARTA Z OLIWĄ-25G, , HERBATKA( ALERGIA)(1.2.6)

OBIAD; ZUPA BROKUŁOWA Z PŁATKAMI RYŻOWYM ZABIELANA -250ML, MAKARON Z OLIWĄ-150G, ZRAZ WIEPRZOWO-DROBIOWY MIELONY-60G, SOS WARZYWNY( MARCHEW, POR, SELER, PIERTUSZKA Z KUKURYDZĄ)- 80g, SAŁATKA Z OGÓRKÓW KISZONYCH Z PAPRYKĄ I SZCZYPIORKIEM-100G, KOMPOT ŚLIWKOWY-150ML.(2.6.8)ARBUZ-100G,

Energia: 1101kcal                   Białko:37,2g                       Tłuszcz:48,3g                  Węglowodany:144,2g

PIĄTEK: 07.09.2018

ŚNIADANIE:KAKAO NA MLEKU-150ML, PASTA Z KURCZAKA WĘDZONEGO I JAJKA Z NATKĄ PIETRUSZKI-25G, PAPRYKA-25G,MASŁO-12G, PIECZYWO MIESZANE-50G, BAGIETKA-20G, MUS OWOCOWY-10G, HERBATA( ALERGIA)( 1.2.6)

II SNIADANIE: ROGAL Z MIODEM-1/2SZT I MASŁEM-6G, MLEKO-100ML, KIWI-1/2SZT, FASOLKA GOTOWANA ŚWIEŻA-60G.(1.6)

OBIAD: ZUPA WIEJSKA Z ZACIERKĄ-250ML, ZIEMNIAKI Z KOPERKIEM-140G, KOTLET MIELONY Z DORSZA-60G, KALAREPKA Z JABŁKIEM-50G, KISZONA KAPUSTA Z MARCHEWKĄ POSYPKA SŁONECZNIKA-50G, SOK POMARAŃCZOWY-120ML. (1.2.3.8)

Energia: 998kcal                   Białko:37,8g                       Tłuszcz:39,7g                  Węglowodany:136g

PONIEDZIAŁEK: 10.09.2018

ŚNIADANIE: PŁATKI KUKURYDZIANE MLEKU Z POSYPKĄ AMARANTUSA-200+20g,ML, BUŁKA WROCŁAWSKA-1/2SZT, PASTA Z JAJEK ZE SZCZYPIORKIEM-20G, BAGIETKA-20G, MUS OWOCOWY,SAŁATA-10G, MASŁO-12G, HERBATKA Z MALIN-150ML.(1.2,6)

II ŚNIADANIE: JOGURT Z MUSSLI BEZCUKROWYM I MIODEM-120+10G, WAFLE RYŻOWE ZE STEWIĄ-20G, MASŁO-6G, NAPÓJ CYTRYNOWY Z MIĘTĄ-150ML MARCHEWKA DO CHRUPANIA-20G(6)

OBIAD: ROSÓŁ Z MAKARONEM-250ML, RYŻ-150G, MIĘSO MIELONE Z WARZYWAMI( KALAFIOR, MARCHEWKA, PAPRYKA) W SOSIE POMIDOROWYM-40+50+50G, PO, SELER NACIOWY Z JABŁKIEM I ANANASEM-100G, KOMPOT ŚLIWKOWY-150ML.

Energia: 1147kcal                   Białko:37,8g                            Tłuszcz:40,4g                    Węglowodany:173g

WTOREK: 11.09.2018

ŚNIADANIE: PASTA Z KURCZAKA GOTOWANEGO Z WARZYWAMI-25G, SZCZYPIOREK-2G,RZODKIEW 20G, PIECZYWO MIESZANE-50G, CHAŁKA Z MASŁEM-20G, KAWA INKA NA MLEKU-150ML, HERBATA( ALRGIA)(1.3.6)

II ŚNIADANIE: KASZKA KUKURYDZIANA NA GĘSTO Z POLEWĄ JOGURTOWO-MIODOWĄ-150+40G, MARCHEWKA GOTOWANA Z MASŁEM-60+2G, PALUCH DROŻDZOWY-30G, WODA RUMIANKOWA Z CYTRYNĄ-150ML

OBIAD:  ZUPA OGÓRKOWA Z ZACIERKĄ -250ML, ZIEMNIAKI Z KOPERKIEM-140G, KOTLET Z PIERSI PANIEROWANY-60G, SAŁATKA Z POMIDORÓW Z CEBULKĄ-100G, KOMPOT WIELOOWOCOWY-150ML MELON-80G(2.8)

Energia: 1059kcal                   Białko:42,7g              Tłuszcz:38,8g                    Węglowodany:151,4g

ŚRODA: 12.09.2018

ŚNIADANIE: PIERŚ GOTOWANA-20G, BUŁKA WIELOZIARNISTA-1/2SZT, SAŁATA LODOWA-2G, SZCZYPIOREK-2G, POMIDOR-20G, CHLEB BALT-20G, MUS OWOCOWY-10G, KAKAO-150ML, HERBATKA( ALERGIA)(1.6.9)

II ŚNIADANIE: BUŁKA MAŚLANA Z MASŁEM-1/2SZT+6G, KISIEL Z JABŁKEK I TRUSKAWEK( WYRÓB WŁASNY)-150ML, POLEWA Z JOGURTU-30G, PRZEKĄSKA WARZYWNA: PAPRYKA-20G, NAPÓJ Z SOKU POMARAŃCZOWEGO-150ML.(1.6)

OBIAD:  ZUPA JARZYNOWA Z KUKURYDZĄ NA WYWARZE WARZYWNYM-250ML, NALEŚNIKI Z TWAROGIEM-120G, POLEWA JOGURTOWO-BORÓWKOWA-50G, MARCHEWKA Z BRZOSKWINIĄ I POSYPKĄ SŁONECZNIKA-100G, GRUSZKA-1/2SZT, KOMPOT ŚLIWKOWY-150ML(1.2.8)

Energia:1080 kcal                   Białko:40,6g              Tłuszcz:40,7g                    Węglowodany:153,4g

CZWARTEK: 13.09.2018

ŚNIADANIE: JOGURT NATURALNY Z PŁATKAMI OWSIANYMI I TARTYM JABŁKIEM, ŻURAWINA-150G, SER ŻÓŁTY-15G, PIECZYWO MIESZANE-40G, CHAŁKA- 15G, MASŁO-12G, PAPRYKA-20G, HERBATA ROOIBOS-150ML.(1.6.9)

II ŚNIADANIE: KANAPKA Z OGÓRKIEM ŚWIEŻYM-30+25G, CIASTECZKO WIELOZBOŻOWE NISKOCUKROWE-1SZT(10G), MARCHEW DO CHRUPANIA-20G, MLEKO-100ML, WODA Z POMARAŃCZĄ I MIODEM-150ML.(1.6)

OBIAD:  KRUPNIK Z  ZIELENINĄ-250ML, ZIEMNIAKI Z KOPERKIEM-140G, GOŁĄBEK W SOSIE POMIDOROWYM-80+50G, SURÓWKA Z SELERA I MARCHEWKI Z AMARANTUSEM-100G, KOMPOT JEŻYNOWY-150ML. ŚLIWKI 50G( 6.8)

Energia:1212 kcal                   Białko:38,9g              Tłuszcz:43,1g                    Węglowodany:191g

PIĄTEK: 14.09.2018

ŚNIADANIE: KUŁECZKA MIODOWE NA MLEKU-200ML+15G, BUŁKA WROCŁAWSKA Z KRAKOWSKA DROBIOWĄ-1/2+15G,SAŁATA-2G, OGÓREK KISZONY-20G, SZCZYPIOREK-2G, BAGIETKA-20G, MASŁO-12G, MUS OWOCOWY( WYRÓB WŁASNY)-10G, HERBATKA Z CYTRYNĄ-150ML(1.6)

II SNIADANIE: KOKTAIL Z MAŚLANKI I JOGURTU Z JAGODAMI SŁODZONY MIODEM-120ML, CHAŁKA Z MASŁEM-20+6G, HERBATA ZURAWINOWA-150ML. WARZYWO: GOTOWANY KALAFIOR Z MASŁEM-50G(1.6)

OBIAD: ZUPA POMIDOROWA Z MAKARONEM-250ML, ZIEMNIAKI Z KOPERKIEM-140G , PULPECIK Z DORSZA DUSZONY W WARZYWACH-60+50G, KISZONA KAPUSTA Z GROSZKIEM I KUKURYDZĄ-70G, KOMPOT TRUSKAWKOWY-150ML, JABŁKO-1/2SZT.(1.2.6.8)

Energia: 1098kcal                   Białko:41,1g              Tłuszcz:40,2g                    Węglowodany:165g

 

JADŁOSPIS

PONIEDZIAŁEK:17.09.2018

ŚNIADANIE: MUSSLI BEZCUKROWE NA MLEKU Z AMARANTUSEM-20G+200ML. *1,6 ; TWAROŻEK ZE ŚMIETANĄ I SZCZYPIORKIEM-20G,*6 ; MASŁO-12G*6 ; RZODKIEWKA-15G, PIECZYWO MIESZANE-chleb baltonowski, chleb z dynią i słonecznikiem 50G, *1,5,10 ;H ERBATA ROOIBOS Z MIODEM-150Ml

II ŚNIADANIE: BUŁKA WROCŁAWSKA Z POLĘDWICĄ DROBIOWĄ1/2+20G*1, POMIDOR-15G, PAŁECZKA KUKURYDZIANA-4G,KAWA INKA NA MLEKU-100ML*1,6, NAPÓJ Z CYTRYNY Z MIĘTĄ-cytryna, mięta, cukier 150ML

OBIAD: KRUPNIK WARZYWNY Z NATKĄ PIETRUSZKI-kasza jęczmienna, natka, march, pietruszka korzeń, seler, por, olej -250ML*1, ŁAZANKI Z MIĘSEM I KAPUSTĄ MIESZANĄ Z KOPERKIEM-makaron, olej, kapusta kiszona, kapusta świeża, koper, cebula, szynka wieprzowa kulka, sól -250G*1,2; MARCHEWKA TARTA  Z SEZAMEM -100G*10 , JABŁKO-1/2SZT, KOMPOT Z MIESZANKI OWOCOWEJ-mieszanka owocowa, cukier/ 150ML

Energia: 1165kcal                   Białko:40,6g                       Tłuszcz:45,9g                  Węglowodany:165,6g

WTOREK: 18.09.2018

ŚNIADANIE: ZACIERKA NA MLEKU Z NASIONAMI GOJA-200ML*1,2,6;  ROGAL Z MUSEM OWOCOWYM( WYRÓB WŁASNY- jabłko, jeżyna,)-1/4SZ+10G*1; BUŁKA GRAHAMKA Z SAŁATĄ I  KRAKOWSKĄ DROBIOWĄ-1/2+15G*1; MASŁO-12G*6; HERBATKA OWOCOWO-RUMIANKOWA-150ML- cukier trzcinowy

II ŚNIADANIE: JOGURT NATURALNY Z PŁATKAMI OWSIANYMI I MORELĄ  Z MIODEM-150ML*1,6; CIASTECZKO BEZCUKROWE-2SZT(25G) *1;  NAPÓJ POMARAŃCZOWO-MARCHEWKOWY(WYRÓB WŁASNY)-jabłko, marchewka, cytryna, cukier 150ML

OBIAD: BARSZCZ CZERWONY ZABIELANY-buraki, cebula, olej rzepakowy, śmietana, marchewka, pietruszka korzeń, seler, por, nać pietruszki 250ML*6, RYŻ-150G, SOS DROBIOWO-WARZYWNY POMIDOROWY-cukinia, marchew, groszek, seler , koncentrat pomidorowy, mąka, śmietana  100G *6, OGÓREK ŚWIEŻY SŁUPKI-50G, SELER TARTY Z ŻURAWINĄ I OLIWĄ-50G, KOMPOT  TRUSKAWKOWY –  truskawki, cukier 150ML, ŚLIWKA-1SZT(6.8)

Energia: 1031kcal                   Białko:41,3g                       Tłuszcz:32,6g                  Węglowodany:159,1g

ŚRODA: 19.09.2018

ŚNIADANIE: SAMODZIELNE SPORZĄDZANIE KANAPEK: SER ŻÓŁTY-10G*6, PASTA Z KURCZAKA GOTOWANEGO Z WARZYWAMI- Kurczak świeży, marchew, seler, pietruszka 20G, SZCZYPIOREK-3G, PAPRYKA-20G, PIECZYWO MIESZANE-chleb baltonowski i chleb z dynią i słonecznikiem 50G*1,5,10; BAGIETKA-10G*1, MASŁO-12G*6,, MUS OWOCOWY-jabłko, jeżyna 10G, KAKAO NA MLEKU-150ML*6,,ALERGIA: HERBATA

II ŚNIADANIE: BUŁKA MAŚLANA Z MASŁEM-1/2(50G)+6G*1,6; FASOLKA SZPARAGOWA GOTOWANA-60G, NAPÓJ Z SOKU MANGO-150ML

OBIAD: ZUPA WARZYWNA Z DYNIĄ I ZIEMNIAKAMI ZABIELANA- dynia , marchew, seler, pietruszka korzeń i nać, por, cebula, śmietana ,ziemniaki, olej*6,8  -250ML; NALEŚNIKI Z FARSZEM SEROWO-ZIEMNIACZANYM- mąka pszenna, ryżowa, kukurydziana, olej rzepakowy, twaróg, ziemniaki, cebula, jajko kurze, mleko*1,2,6; – 1SZT(OK140G); MARCHEWKA TARTA Z CHRZANEM I SŁONECZNIKIEM-100G,KOMPOT Z PORZECZKI CZARNEJ Z MIODEM-150ML, GRUSZKA-1/4SZT(50G)

Energia:1305 kcal                   Białko:44,4g                       Tłuszcz:46,6g                  Węglowodany:195,1g

CZWARTEK:20.09.2018

ŚNIADANIE: GWIAZDKI CYNAMONOWE BEZCUKROWE WIELOZBOŻOWE NA MLEKU-20G+200ML*1,6; PASTA JAJECZNA Z NATKĄ PIETRUSZKI-20G*2;  PIECZYWO MIESZANE-chleb baltonowski, orkiszowy 50G*1, MASŁO-12G*6,, HERBATA Z CYTRYNĄ I MIODEM-150ML(1.2.6)

II ŚNIADANIE: JOGURTU Z JAGODAMI Z MIODEM-120ML*6,, ROGAL Z MUSEM OWOCOWYM( WYRÓB WŁASNY- jabłko, jeżyna)-1/4+10G*1;  MARCHEWKA  DO CHRUPANIA-25G, WODA Z CYTRYNĄ, MELISĄ i CUKREM

OBIAD: KAPUŚNIAK Z KAPUSTY KISZONEJ Z KASZĄ JAGLANĄ- kapusta kiszona, cebula, olej rzepakowy, kasza jaglana, marchewka, pietruszka korzeń i nać, seler, por250ML, ZIEMNIAKI Z KOPERKIEM-150G, MIĘSO DUSZONE BITKA INDYCZA Z WARZYWAMI(MIX WARZYWNY) – indyk -pierś, olej rzepakowy, mąka pszenna, mix warzywny 60+80G*1;  , SAŁATKA Z POMIDORÓW  I CEBULI Z OLIWĄ -70G, KOMPOT MALINOWY – maliny, cukier-150ML, MANDARYNKA-1/2SZT(8)

Energia: 992kcal                   Białko:36,5g                       Tłuszcz:31,6g                  Węglowodany:153,8g

PIĄTEK:21.09.2018

ŚNIADANIE: KAWA  INKA NA MLEKU-150ML*1,6;   PIECZYWO MIESZANE-CHLEB BALTONOWSKI, CHLEB Z DYNIĄ I SŁONECZNIKIEM 50G*1,5,10;   MASŁO-12G*6;  , SZYNKA DROBIOWA-20G, SAŁATA LODOWA LIŚĆ, OGÓREK KISZONY-20G, BAGIETKA-10G*1;  HERBATA-ALERGIA

ŚNIADANIE II: PLACKI BANANOWE NA MAŚLANCE Z BAKALIAMI- maślanka, jaja kurze, mąka kukurydziana, mąka orkiszowa, pszenna, olej rzepakowy,bakalie, banan, cukier 2SZT*1,2,6 ;  POLEWA JOGURTOWA WANILIOWA-30G*6;  , BUKIET WARZYW GOTOWANY Z MASŁEM-60G*6;  , NAPÓJ Z SOKU ANANASOWEGO-150ML

OBIAD: ZUPA POMIDOROWA Z RYŻEM-  ryż,  olej  rzepakowy ,  śmietana, marchew, pietruszka  korzeń I nać,  seler, por, koncentrat pomidorowy  -250ML*6,8;  , ZIEMNIAKI Z KOPERKIEM-150G, PULPET Z DORSZA W WARZYWACH – dorsz, jajko kurze , bułka zwykła, bukiet warzyw- 60G+50G*1,2,3;   SURÓWKA Z KAPUSTY ŚWIEŻEJ Z MARCHEWKĄ ,  KUKURYDZĄ Z OLEJEM-80G, KOMPOT ŚLIWKOWY z- śliwki ,cukier -150ML,JABŁKO-120G

Energia:1081 kcal                   Białko:39,3g                       Tłuszcz:32,4g                  Węglowodany:172,6g

WODA PITNA DOSTĘPNA DLA DZIECI NA BIEŻĄCO.

*INDEKSY ALERGENÓW DOSTĘPNE NA STRONIE PRZEDSZKOLA: WWW.PM2KG.PL

INTENDENT ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO NIEWIELKIEJ MODYFIKACJI JADŁOSPISU.